Komplet Džaipurska trilogija
Žena koja je slikala kanom
Bježeći od dogovorena braka ispunjena nasiljem u 50-im godinama prošlog stoljeća, sedamnaestogodišnja Lakshmi sama odlazi iz svojega sela i stiže u živopisni ružičasti grad Jaipur. Ondje postaje žena koja slika kanom – i pouzdanica – veoma tražena među bogatim ženama više klase. No, premda su joj povjerene tajne bogataša, ona ne smije razotkriti svoje…
Poznata po svojim originalnim dizajnima i mudrim savjetima, Lakshmi mora biti veoma oprezna kako bi izbjegla ljubomorne tračeve koji bi uništili njezin ugled i mogućnost zarade. Dok nastoji ostvariti svoj san o neovisnu životu, jednoga je dana iznenadi susret s mužem koji ju je pronašao nakon toliko godina. S njim je mlada djevojka – sestra za čije postojanje Lakshmi uopće nije znala. Odjednom joj se život okreće naglavce. Ona ipak ustrajava, koristi svoje talente i usput pomaže onima koji je okružuju.
Živopisan i neodoljiv u svom prikazu borbe jedne žene da nađe mjesto za sebe u društvu između tradicionalnoga i modernoga, roman Žena koja je slikala kanom otvara vrata u svijet koji je istodobno raskošan i fascinantan, bijedan i okrutan.
Čuvari tajni Jaipura
Proljeće je 1969. godine i Lakshmi, koja je sada u braku s dr. Kumarom, ravnateljica je Ljekovitog vrta ledi Bradley u Simli. Maliku je pak dvadeset godina, završio je školu te se upustio u vezu s mladom djevojkom Nimmi. Na Lakshminu inicijativu Malik odlazi u Jaipur raditi na projektu otvorenja kina Kraljevski dragulj.
Malik ubrzo spoznaje da se u Ružičastom Gradu njegova djetinjstva nije puno toga promijenilo. Moć i novac i dalje tečno kolaju među pripadnicima imućnijih klasa, a Kraljevska palača u Jaipuru i dalje je vrelo tajnovitih priča. No kada otvorenje kina zasjeni tragedija, Malik počinje sumnjati da se u poleđini toga stravičnog događaja krije nešto puno mračnije te odvažno pokušava otkriti istinu. Nekoć dijete ulice, Malik je iznimno snalažljiv i vičan u rasplitanju zamršene mreže tajni čije su niti razvučene ulicama Jaipura.
Ovaj nastavak uspješnice Žena koja je slikala kanom vješto je i bogato izvezena narativna tapiserija u kojoj se isprepliću priče iz Lakshmina i Malikova života. Priča je to čiji intenzitet boja, mirisa, okusa i prikrivenih tajni očarava u cijelosti.
Francuski parfem na indijski način
Pariz, 1974. Tridesetdvogodišnja Radha živi u Parizu sa suprugom Pierreom i njihovim dvjema kćerima. Premda još uvijek žali što se godinama prije odrekla svoga prvorođena sina, dok je i sama još bila dijete, uživa u majčinstvu te napokon pronalazi izvor svoje strasti u riznici bogatih i opojnih mirisa.
Nakon što je desetak godina ranije otkrila svoj skriveni talent – da je u stanju otkriti parfem koji savršeno pristaje svakoj mušteriji – ona sada radi za priznatu parfumerijsku kuću i osmišljava u potpunosti nove kombinacije mirisa, gradeći pritom svoju karijeru parfem po parfem. Ipak, voljela bi kad bi Pierre pokazivao više razumijevanja za njezinu karijeru. Osjeća njegovu frustraciju, no nema se srca odreći onoga što je toliko veseli.
Kada joj u ruke dopadne vodstvo prvog velikog projekta, Radha otputuje u Indiju gdje joj u pomoć pristižu njezina sestra Lakshmi te kurtizane iz Agre – žene koje koriste moć parfema kako bi zavodile i zadirkivale te pobuđivale seksualnu napetost. No na korak od uspjeha Radha saznaje da je njezin sin, za kojeg nikada nije rekla svome suprugu, odlazi potražiti u Pariz, time prijeteći da će uzdrmati njezin pomno izgrađen život u Francuskoj.
“Ispunjen raskošnim i očaravajućim misrisima Indije i Pariza, roman će prenijeti čitatelje u neki drugi svijet.”- Library Journal
- Broj stranica: 368+373+368
- Godina izdanja: 2023.
- ISBN: 9789531430258, 9789531432504, 9789531434591
- Prevoditelj: Vesna Valenčić
- Uvez: meki
- Dimenzije: 14 x 20 cm
- Težina: 1160 g